23+ پرده بکارت به انگلیسی

ب پرده بکارت ارتجاعی. پرده واژن پرده بکارت یا زهچین به انگلیسی.


پرده بکارت و انواع پرده بکارت معاینه پرده بکارت دلایل پارگی بکارت الو مشاوره

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹.

. Web ترجمه و معادل کلمه پرده بکارت به زبان انگلیسی به همراه تلفظ آنلاین توضیحات و مثال. 1 - hymen اسم معادل پرده بکارت به انگلیسی دیکشنری انگلیسی به فارسی بیاموز. Web در انگلیسی پرده ی بکارت به معنی.

Web ترجمه و معادل کلمه ازاله بکارت به زبان انگلیسی به همراه تلفظ آنلاین توضیحات و مثال. پرده بکارت بخشی از فرج یا اندام جنسی خارجی را تشکیل میدهد و از نظر ساختار شبیه به. پرده از روی کار برداشتن.

Hymen اسم عروسی پرده بکارت ازدواج سرود. Hymen لغتی یونانی ست به معنای پوست یا. Web فارسی به انگلیسی.

پرده ی بکارت ترجمهها پرده ی بکارت. نتایج انگلیسی 3. Web Web پرده بکارت به انگلیسی hymen.

Cartouche à blanc به معنی یک فشنگ مشقی بدون گلوله است. در دیکشنری آبادیس - برای مشاهده کلیک کنید. - پرده برداری کردن.

Web پرده بکارت به انگلیسی. جامعه پزشکی می گوید که همه زنان با پرده بکارت به دنیا نمی آیند و آنها که با پرده بکارت به دنیا می آیند هم لزوما در هنگام. - پرده برداشتن از.

این پرده غشایی است که تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند. پرده ای که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع است و به هنگام ورود آلت. و یه غشای باقی مانده از دوران جنینی است و بعضی ها از بدو تولد ندارند.

کپی کنید Rip virginity. بنابراین حتی اگر پرده بكارت او به یک علت طبیعی و بدون دخول آلت مانند وارد شدن یک شی در واژن به صورت. That is to turn up with your hymen intact.

Web پاره کردن بکارت ترجمه - پاره کردن بکارت انگلیسی چگونه می گویند. - پرده ای کامپیوتر - پرده برداری. Web پرده بکارت یه چیز اکبند نیست که با زور و فشار پاره بشه.

To divulge a secret to unveil a matter. Web hymen ترجمه پرده بکارت به انگلیسی است. کپی کنید پاره کردن بکارت.

1 - defloration اسم معادل ازاله بکارت به انگلیسی دیکشنری انگلیسی به فارسی بیاموز. Web خودمانی پرده ی بکارت cherry دختر دارای پرده ی بکارت کامل virgo intacta پرده ی بکارت hymen. نتایج انگلیسی 2.

لغات نزدیک پرده بکارت. نام هایمن از خدای یونانی hymenaeus گرفتهشدهاست که خدای ازدواج و عروسی بودهاست. Web ترجمه فارسی به انگلیسی دارالترجمه آلمانی کلیه حقوق مادی و معنوی آبی دیکشنری متعلق به سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران است.

Web پرده بکارت مخصوص دوشیزگان و دختران باکره است که دراولین رابطه جنسی از بین می رود و بدنبال آن معمولا خون جاری می گردد. Drapery cloth suitable for a curtain curtain-like membranous on-screen velar. Hymen maidenhead ترجمه های ۲ را یافته ایم.

Web پرده بکارت به انگلیسی. 1 - hymen اسم معادل پرده بکارت به انگلیسی دیکشنری انگلیسی به فارسی بیاموز. Hymen یک بخش از غشاء مخاطی است که دهانه خارجی واژن را احاطه میکند یا تا حدی میپوشاند.

باکره بودن به چه معنا است باکره کسی است که هرگز رابطهی جنسی واژینال نداشتهاست. Web همه چیز در مورد پرده بکارت - بیتوته. Web اصطلاح فرانسوی ازدواج سفید احتمالا ریشه در سفید ماندن ملحفه در شب اول ازدواج داشته است یعنی فقدان خون پرده بکارت در ملحفه en شب-ازدواج یا همان شب زفاف هرچند واژه فرانسوی بلنکblanc به معنی تهی blank نیز هست مثلا فرانسوی.

پرده بر کسی دریدن. نتایج انگلیسی 1. پرده بکارت شما باید دست نخورده باشد.

Web معنی پرده بکارت به انگلیسی - معانی جمله های نمونه مترادف ها و متضادها و.


بكارت به انگليسي


معنی و ترجمه پرده بکارت به انگلیسی


بكارت به انگليسي


بكارت به انگليسي


اجاره ویلا دوخوابه مسده با ویوی نمک آبرود ویلارابط


بكارت به انگليسي


اینجا همه چی هست مطالب ارسال شده توسط Admin


بكارت به انگليسي


بكارت به انگليسي


بكارت به انگليسي


اینجا همه چی هست مطالب ارسال شده توسط Admin


Princess Pinky S Royal Training Princess Stories نماشا


سریال جیران قسمت ۲۳ بیست و سوم Jeyran 23 دانلود و تماشا کامل فصل اول ویدائو


اجاره ویلا چهارخوابه چالوس با استخر سرپوشیده ویلارابط


اجاره ویلا دوخوابه مسده با ویوی نمک آبرود ویلارابط


بكارت به انگليسي


پرده بکارت یا هایمن چیست انواع پرده بكارت با شکل پذیرش۲۴

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel